VELKOMMEN TIL VISNING!

Det blir lunsjvisning på tomten mandag 29. juni fra kl. 12 – 13.

Bli med ned på tomten og se nærmere på prosjektet – arbeidet på tomten er i gang! Husk å melde deg på visningen via skjemaet under.

    Jeg godkjenner å bli kontaktet på følgende vis: